ד"ר הדס גרונר, מלווה בהתנדבות את תהליך ההערכה והמדידה של קרן "מהלך" מיום הקמתה. "מהלך" היא קרן פילנתרופית משפחתית שהוקמה במטרה להוביל ארגונים חברתיים בפיתוח הכנסות עצמיות. הדס בנתה תהליך הערכה ומדידה מקיף ומקצועי הכולל מדדי תוצאה אובייקטיביים וסובייקטים על השינוי שחל בארגון בעקבות פעילות הקרן, בחינת הקשר שבין מרכיבי הפעילויות של הקרן לבין התוצאה בפועל והתפתחות במדדי התוצאה לאורך השנים. העבודה לצידה של הדס העניק לקרן כלים לעשייה חברתית ולתרומה פילנתרופית אפקטיבית ומשמעותית.
איריס שלגי: יו"ר קרן מהלך
במהלך השנים 2007-2017 הדס עבדה ביחידה לתכנון והערכה פדגוגית במנהל החינוך, התרבות והספורט בעיריית תל-אביב – יפו. כמנהלת שלה, לאורך השנים זכיתי לעבוד לצד אשת מקצוע מהמעלה הראשונה, בעלת כישורי תכנון, ארגון והובלת צוות, בתחומי הערכה בפרט ובכל תחום אחר שנמסר לטיפולה ולניהולה. במסגרת עבודתה הדס הובילה תהליכים מורכבים ורגישים, במטה ובשטח, תוך יצירת שיתופי פעולה בין גורמים שונים. בכלל זה: ביצוע של עשרות מחקרי הערכה, ברמה עירונית וברמה בית ספרית, בכל תחומי החינוך (פורמאלי והבלתי פורמאלי); הנחייה והובלה של צוותים עירוניים בתהליכי תכנון, ניהול ידע והערכה; פיתוח רכזי הערכה בית ספריים; שותפות בכתיבת תכניות העבודה השנתיות והרב שנתיות של המינהל, מעקב ובקרה אחר ביצוען; שותפות בכתיבת תכנית אב אסטרטגית; קידום תחכימים (תחקירים) עירוניים ובית סיפריים.
רינת אורן: סגנית מנהלת מינהל החינוך, עיריית תל-אביב - יפו.
עבדתי עם הדס שליוותה את בתי הספר העל יסודיים ואת אגף החינוך בכפר סבא במשך שנתיים. הדס הובילה תהליך של הטמעת כלי לפתרון בעיות מערכתיות והתאמתו לתרבות הארגונית של כל אחד מבתי הספר ובאגף החינוך, וכן ליוותה את צוותי בתי הספר בעיר בכתיבת תוכנית עבודה בית ספרית תוך התייחסות לדגשים העירוניים. הדס פעלה במקצועיות וברגישות, באופן מעורר אמון המבוסס על יחסי אנוש מצוינים. לאור זאת, הדס זכתה להערכת מנהלי בתי הספר ובעלי תפקידים נוספים בבתי הספר העל-יסודיים בעיר ובאגף החינוך. ההובלה של תהליכים מורכבים ורגישים אלה תרמה רבות לפיתוח תרבות של למידה ארגונית המבוססת על נתונים בבתי הספר ובאגף החינוך בעיר.
יהורם לוי: סגן מנהל אגף חינוך ומנהל המחלקה לחינוך על-יסודי, עיריית כפר-סבא